16 december

På fredag får vi det där efterlängtade jullovet, och innan dess har jag bara ETT arbete kvar som ska vara inlämnat. Ett geografiarbete som ska vara runt 10-15 sidor. Ligger nog efter ganska så mycket i det och idag skulle pappa hjälpa mig men till svar fick man "nä, hur ska ni kunna det där? varför? dom kan inte räkna med att ni ska kunna det där?". Och jag håller med honom, det är så otroligt mycket onödiga saker man ska lära sig i skolan. Tänk om det kunde räcka med att kunna räkna lite matematik och lära sig flytande engelska. Men isället ska man lära sig om  vad man ska använda för transportmedel när man ska frakta bomull från Missisippidalen till Le Havre osv. Aja, tur att man snart ska in och träna. Som Malin sa igår "det är så skönt att träna för då släpper man ALLT annat" Ajustja, kanske ska säga hur det gick att träna fotboll igår? Det gick utmärkt och dom sa redan igår att dom tar med övergångspapper till nästa träning så jag måste skriva på då. Haha! Aja, vi hörs!


it only hurts

Kommentarer
Postat av: Emilia

så jävla sant. man blir verkligen på bättre humör över att träna :)

2008-12-16 @ 23:49:56
URL: http://annaemiliadiveby.blogg.se/
Postat av: malin

du & jag :) <3

2008-12-17 @ 02:33:24
URL: http://malinanderss0n.blogg.se/
Postat av: jag

bad du verkligen pappa sören om hjälp med geografin. han som knappt hittar med bil i gävle. han kör ju nästan vilse i rondellen vid teknikparken och hamnar i sandviken istället. hehe

2008-12-17 @ 12:07:21
Postat av: Emilia

Jag håller med dig! det är så pass ofta man får lära sig så sjuka grejer

2008-12-18 @ 11:21:59
URL: http://annaemiliadiveby.blogg.se/
Postat av: Stocken

VILL HA DIG HÄR HOS MIG!!!!!!!!!!!

2008-12-18 @ 12:25:03
Postat av: Svar till Gurra ;)

okej gustaf "stocken" wikström, jag förstår det. synd att jag inte vill att du ska vara här hos mig då ;) det räcker med att vi sitter mittemot varandra här i datasalen!

2008-12-18 @ 12:28:42
URL: http://pernillagustavfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0