Ängeln & jag

Den 9 mars 1991 blev jorden en ängel rikare. Det var då Pernilla Gustavfsson föddes. Redan i början kunde man se att den här tjejen var speciell. Hennes skratt smittade av sig till andra. Hennes charm kunde man se från flera mils avstånd. Hon var snäll mot allt och alla. Hennes utseende var precis som en ängel ska se ut. Fint hår blandat med ett fint ansikte. Och man får inte glömma den där söta skrattgropen på vänster sida. 

Sommaren 06 var första gången jag fick äran att träffa denna ängel. Från första sekunden jag såg denna vackra kvinna var jag fast. Vi lärde känna varandra och jag blev den lyckligaste killen på jorden när hon tog in mig i hennes hjärta..  Åren gick och allt kändes perfekt, men som så ofta tog vi varandra för givet och känslorna började försvinna. Efter en tids strul och tjaffs valde min ängel att flyga iväg från mig. 6 oktober 08 var sista gången jag såg henne...  Sen den dagen har jag saknat min ängel och hoppats att hon ska komma tillbaka någon dag....



/Gästbloggaren


Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad fint skrivet :)

2008-12-04 @ 19:02:48
Postat av: anonym ;(

nej va gulligt.. kommer du aldirg ta han tillbaks?

2008-12-04 @ 19:10:27
Postat av: Anonym

vackert, men endå sorligt :'(

2008-12-04 @ 19:23:14
Postat av: YOU KNOW WHO I AM!

det är så sant som skrivet johan

"Hennes skratt smittade av sig till andra. Hennes charm kunde man se från flera mils avstånd. Hon var snäll mot allt och alla. Hennes utseende var precis som en ängel ska se ut. Fint hår blandat med ett fint ansikte. Och man får inte glömma den där söta skrattgropen på vänster sida."

DU ÄR KANSKE DEN SÖTASTE & SNÄLLASTE PERSONEN SOM FINNS PILLIS :D

2008-12-04 @ 20:01:29
Postat av: Anonym

Skulle någon skriva så till mig skulle jag aldrig motstå att komma tillbaka. Skulle heller aldrig kunna lämna något så underbart.

2008-12-12 @ 17:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0