Saffransknäck?

När jag klev in genom dörren för en stund sedan såg jag alla knäck som stod på köksbordet, tog den största och mest lockande knäcken av dom alla, stoppade in den i munnen... SAFFRAN?! Mamma hade då alltså bakat knäck med saffranssmak.. Inte världens höjdare om jag får säga det själv så för mig blev det en stor besvikelse :( Antar att hon har gjort så för att knäcken annars skulle vara slut innan julafton, haha. .
Inatt måste jag nog sitta uppe hela natten för att göra klart ett sista arbete innan jullovet, men med några koppar varm choklad & lite mysig julmusik ska det väl gå an. Synd bara att knäcken svek mig...

Bild: jag, förra vintern


Kommentarer
Postat av: Elin

at my place!!! yeah-

love u

2008-12-18 @ 22:31:25
URL: http://eelliinnn.blogg.se/
Postat av: mor

Mmmmm för saffransknäck,äntligen blir det knäck kvar till julafton(jag lovar att göra vanlig oxå)kram från mamma.

2008-12-20 @ 09:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0