Julklappsinslagning + julrim

Åh, äntligen klar! Har slagit in julklappar och gjort julrim i över 3 timmar nu. Men ska det bli snyggt så får man lägga ner tid på det helt enkelt. Vill ni höra något smakprov kanske?

"En liten gåva från en munk gör att du slipper lukta skunk. Om du under armen denna har, tror jag du blir underbar"

"Nu du syrran får du något äckligt, ja något alldeles förskräckligt"

"Nu kan du lukta, få männen att sukta. Dofta från topp till tå, och ej som gammal sunkig bh"
        
- Vad det är i paketen till rimmen kan jag tyvärr inte säga eftersom jag vet att hela min familj läser min blogg! Men den första & den sista är ganska självklara ändå, tycker jag. Den i mitten däremot, är ganska klurig ;)

lovebug

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0