Äckelfobi

Fan, fan, fan.. Jag ska till doktorn imorgon bitti igen. Jag var där häromdagen och tog ett stick i fingret. Bara hon sa att hon skulle ta ett stick i fingret på mig så blev jag likblek. När jag såg den där äckliga spetsen som skulle in i mitt lilla finger blev jag illamående och svettades som en gris. När hon stack in den blev jag svimfärdig. USCH JAG HATAR STICK I FINGRAR... Sprutor vill jag egentligen inte ens nämna. Det här är min största fobi och det kommer alltid att vara. Om några timmar ska jag vara där igen och göra det en gång till. Jag kommer inte kunna sova en blund inatt. Dessutom får jag inte äta någon frukost imorgon. Har aldrig hoppat över en frukost i hela mitt liv. Tufft.

Kommentarer
Postat av: antonia

känner med dig , ska ta 3 sprutor för massa nu snart eftersom vis ka till afrika:S usch kommer gråta blod

2008-11-17 @ 23:33:21
URL: http://aantoniagr.blogg.se/
Postat av: Pillis

antonia, AFRIKA? vad ska du dit och göra? :D

2008-11-18 @ 15:39:59
Postat av: antonia

praktik i 3 veckor :D .. träna afrohår och sola ;D haha .. skolan betalar ju så :)

2008-11-19 @ 20:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0