Bye floorball

Så känner jag just nu, jag vill lägga ner innabandyn. Det är så tråkigt att förlora. Min insats idag var värdelös, gjorde inte ett enda mål, inte en enda assist och jag drog på mig 2 utvisningar. Jävlar vad duktig jag har blivit att tacklas, folk flyger som pannkakor när jag är i farten. Lilla jag som alltid själv brukar flyga? Nu förstår jag varför jag har smeknamnet biffen, haha :) Jag blev intervjuad av en kille från arbetarbladet så det står väl med imorgon. Jag orkade inte svara seriöst på någon fråga så jag svarade bara snabbt för att bli av med honom. Nu är det dags för spaghetti & köttfärssås!



Pernilla

Kommentarer
Postat av: Elin!!

tagga storvreta med jun vettja ;) vi kommer ha sjukt roligt :) <3<3<3

2008-11-23 @ 19:12:44
URL: http://eelliinnn.blogg.se/
Postat av: j

<3

2008-11-23 @ 22:52:55
Postat av: Anonym

ja det kommer vi ha faktiskt!! :)

2008-11-24 @ 15:02:54
URL: http://pernillagustavfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0