Congratulations

GRATTIS I EFTERSKOTT PÅ 19-ÅRS DAGEN MALIN,
Jag vet att du fyllde igår men då hade jag inte tid att skriva här
eftersom jag inte var hemma överhuvudtaget på hela dagen.
Men bättre sent än aldrig säger jag :)





Grattis till Martin också som fyller 18 idag :)


Ikväll?
Malin & jag ska iväg till hofors till Jocke & Shaya som precis flyttat dit, men först och främst måste jag göra klart ett arbete som ska vara inlämnat idag före kl 23.59.59, haha bra tid. Förresten så kan jag passa på att skryta lite om att jag fick mvg på min utredning om svenskans historia. Läraren var sjukt petig med bedömningen den här gången men jag lyckades ändå. Jävlar vad proud jag är.


Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0