Lördag

Gårkvällen blev riktigt lugn, jag och Malin åkte till hofors och umgicks med Jocke, Shayan & Jakob. Vi drack lite, såg även på en bra film som hette Prestige, en 2 år gammal film men bra. Den handlar om två rivaliserade illusionister som efter en dödsolycka blivit dödsfiender. Mer ska jag inte berätta, se den själva vettja! Den är i stil med The illusionist, om ni sett den. Aja, efter filmen var det väl planerat att vi skulle in på krogen men justja, jag har ju inte åldern inne än. Men om lite mindre än 4 månader så :) Det blev att sätta sig på bussen hemåt istället men det var skönt för jag var sjukt trött. Lägger in en bild på Malin, bara för att hon är så söt :)





Idag åkte jag & min vän Johan in till Valbo en sväng :)
Hittade en jättefin klänning på hm, såhär såg den ut:




Ikväll blir det bara att vara hemma och ta det lugnt och mysa och äta gottigheter,
för imorgon har jag 2 matcher, direkt efter varandra även. Kan bli jobbigt men roligt :)

Puss
Pernilla

Kommentarer
Postat av: antonia

FAN VA SNYGG DU ÄR GOBIT :D

2008-11-15 @ 20:26:14
Postat av: Anonym

snygging!

2008-11-15 @ 21:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0