Bäst under press

Det är tragiskt att åka till skolan när det är kolsvart ute, och hem från skolan när det är kolsvart ute. Och när man väl kommer hem efter en skoldag, från 8-16.30 så ska man sätta sig och plugga. FAN, JAG HATAR SAM. Förlåt men jag måste ta ut mina aggressioner, man får helt enkelt ingen fritid. Egentligen blir det väl vad man gör det till; om man nöjer sig med G i alla ämnen är det inte ansträngande. Men nu nöjer jag mig inte med G, inte VG för den delen heller.. Mitt mål är att ha högst 5 vg och resten mvg när jag tar studenten, så är det bara. Kanske pressar man sig själv lite väl hårt, men man är bäst under press, är det inte så man brukar säga? :)


I brist på nya bilder så bjuder jag på en bild från i somras på Johan, mig och...
Min lilla hårboll till hund ;)



Ha det bra allesammans!
Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0