01.00 dags att sova snart.

Jag har inte en aning om vad jag gör uppe såhär sent egentligen. Jag ska vara uppe igen om några timmar, har en lång dag framför mig. Ska till doktorn och ta några prover, sen till skolan och efter den väntar 3 träningar. Jag är inte jätteduktig på att sova kan man säga, i genomsnitt kan man säga att jag sover 4,5  timmar/natt. Jag lever stressigt och har saker som måste göras hela tiden; läxor, träningar osv. Jag hinner aldrig varva ner riktigt och jag hinner aldrig heller få min ordentliga skönhetssömn. Säg nu inte att jag har ett "blondinbella-liv" som jag hört förr ett antal gånger. Nog för att jag har det stressigt, men inte SÅ stressigt. Nog för att jag har många besökare, men inte SÅ många, och nog för att jag är ful, men inte SÅ ful. Äh skämtåtsido, i alla fall när jag & Olle satt och räknade på hur mycket man sover kom vi fram till att en "normal-sovande" människa sover bort ungefär 1/3 av livet, tänk vad onödigt och tänk vad mycket kul man kan göra istället för att sova. Jag kanske sover 1/5 av livet, och bara för att bevisa min smarthet så är jag alltså vaken 4/5 och lever loppan.
Jag försöker lägga in bilder just nu för att göra inlägget lite mer roligt, men vettfan varför det inte funkar. Jag tycker själv det är tråkigt med inlägg utan bilder (mestadels) men jag ska ta reda på vad felet är och fixa det.

Good night my lovers
Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0