lördagskvällen,

jag säger som linnéa ;
"tjejer det blev en lyckad kväll igår trots allt. vi hade våra intriger!"
vi började hos anna och hade lite beslutsångest över vad vi skulle göra,
vi gick hem till linnea, och till sist hem till erik där det var fest.
jag följde olle hem och sov, och jag kan ju säga att såhär många timmar
som jag sovit inatt har jag inte sovit på år och dar! så nu är man ordentligt utvilad!

aprés-midi
på dagens schema står att se på innebandy match här i storvik,
och sen in till sandviken för att ge johan present, som fyller 18 imorgon. grattis vännen.
och vet ni vad som väntar sen? plugga för full rulle. jag har nämligen franskaprov imorgon.
adios mes amis!
Pernilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

men ta mig där bak!!!!!! är det prov imorgon?

2008-10-12 @ 21:34:04
Postat av: Anonym

hahaha ja! det är det!

2008-10-12 @ 22:11:11
URL: http://pernillagustavfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0