fredag.

min dag;
jag & mamma åkte in till gävle vid lunchtid, åt buffé på en kinarestaurang, jag älskar verkligen kinamat, synd att man tappade matlusten efter en stund bara;
tänk er att ni hittar en lång, slemmig och seg grej i maten och får veta att det är bläckfisk?
  i alla fulla fall så gick vi en stund i gävle, uträttade ett ärende som jag gått och varit nervös över men det gick bra, tänker inte skriva det här men de flesta vet nog redan om det?
rykten sprider sig ju snabbt som ljusets hastighet i sandviken.

sen var det dags för en efterlängtad fika på marangoni med elin, gott & väldigt mysigt!
ikväll blir det att gå ut och äta lite mat med johan, eller om vi är duktiga och lagar oss egen?

ni får ha det så bra allahopa!
Pernilla


Kommentarer
Postat av: Elin

tack för en mysig eftermiddag!! har saknat dig enormt mycket!!!

2008-10-24 @ 21:31:36
URL: http://eelliinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0