gårdagen;

den blev väldigt lyckad :)
ni kanske kommer ihåg att jag skulle klippa & färga michelles hår igår? jävlar säger jag, man hade verkligen dolda talanger. ni kan se resultatet på bilden här under, hon blev väldigt nöjd, och jag blev väldigt nöjd!
efter det åkte vi till viking för att äta. för första gången i mitt liv beställde jag en sallad, men det gjorde jag inte rätt i, jag föredrar hellre pizza. men någon gång måste man prova på hur det är att vara nyttig. simon & sebastian kom dit och gjorde oss lite sällskap också. vi gick hem till anna och började dricka lite där, gick sedan ner på stan, då vi helt plötsligt var hos en kille som hade gått ut för att hämta pizza men kom istället hem med oss? haha, därifrån gick vi lika snabbt som vi kom dit. vi gick in i en annan lägenhet och stannade där en stund, men åkte sen ut till julia mitt ute i ingenstans, och där var det väldigt kul :) trevligt folk! vid 3 tiden var det dags att börja dra sig hemåt, och hur tar man sig därifrån när man inte orkar slösa så mycket pengar på taxi? jo, det ska jag berätta för er. simon, marcus & jag promenerade, i hela TVÅ timmar i minusgrader. yes, skönt med köldskador efter det!

 
MINA BABES & JAG
fler bilder från gårdagen kommer upp när jag fått alla.


nu är det snart dags att börja laga iordning lite tacos,
olle kommer om någon timme  :)
puss


Pernilla

Kommentarer
Postat av: mirra

snacka om dold talang;)

2008-10-18 @ 20:58:41
Postat av: Simon

haha ja du de va den värsta promen ja har tage iaf:P men va tur att man inte gick själv.

2008-10-20 @ 16:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0