teorilektion.

har nyss kommit hem från teorikursen. den var lång - 3,5 timmar men gick rätt fort ändå
för gubben med den superläckra (?) mustachen gjorde den underhållande & rolig.
min mamma sa bort sig ett antal gånger också som vanligt:
- vad ska man göra om man måste stanna fort om man kör i en hög hastighet?
(om det tex kommer ett djur)
 frågade gubben.
- man öppnar väl dörren och slänger sig ut? svarade mamma.
gubben kommer fram till mig, klappar mig på axeln och önskar mig lycka till.
hahah, känns väldigt safe att övningsköra med henne?


nä hörrni, nu ska jag ut i mörkret och ta mig en liten löparrunda!


today



Pernilla

Kommentarer
Postat av: elin :)

hahaha kicki!

2008-10-20 @ 21:52:44
Postat av: sofia

Det är ju mangan !:D han är stört skön :D

2008-10-20 @ 23:09:56
URL: http://lillfjun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0