18 septembre


Torsdagar är en ganska så bra dag, vi börjar med naturkunskap i 2 timmar
(då vi laborerar och slår getingar) och efter det har jag latin, och sen finito.
Kul att alla andra som läser latin inte var där idag, så jag var själv med läraren. Det är inte så speciellt roligt eftersom jag är van att sitta och dagdrömma på varje lektion, men när man är själv med läraren så är det inte så uppskattat. Jag satt och sa "mmm" efter varje ord hon sa och jag orkade inte lyssna, och hon ställde tydligen frågor till mig som jag skulle svara på, men istället satt jag och säger "mmm". Haha, bra Pernilla!

Nu taggar man för match i alla fall, har fotbollsmatch på Jernvallen 19.00.
Egentligen är jag inte ett dugg taggad och jag vill inte, jag har helt enkelt tröttnat på fotboll.
Och egentligen har jag innebandygym träning nu klockan 3, men jag får inte ta ut mig före match. Är inte en vekling som ni kanske tror nu, faktiskt.

Förresten, nu är designen inte vit längre. Jag fick hjälp av Malin som jag träffade igår!
Thanks hun ;)
Ja justja, när jag & Malin var ute igår och påväg till Hofors såg vi en liten hund på motorvägen,
vi stannade för att ta upp den men när jag gick emot honom sprang stackarn iväg. Tänk att det finns hemlösa hundar i Sverige? Eller så hade han kanske bara rymt hemifrån, vad vet jag.


I alla fall så tänkte jag börja lägga ut "dagens outfit" tänkte att det skulle vara kul ;D
Tänk när man sitter där och är 70 år, så tittar man tillbaks på bloggen? Haha.



Pernilla

Kommentarer
Postat av: S

Haha, sällan du tabbar dig då Pee =)

2008-09-18 @ 22:07:33
Postat av: Anonym

I know, I´m born to it.

Vilken är du förresten, S? Simon eller? ;D

2008-09-18 @ 22:14:37
URL: http://pernillagustavfsson.blogg.se/
Postat av: Simon

Precis =)

2008-09-19 @ 20:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0