23 September

Imorse var vi innebandygymmare på gymmet och körde tyngdlyftning.
Hade visst en rejäl svank fick jag höra x antal gånger ;P
Och jag lär ju nämna att Amanda var skitstark, haha :) (?)
En sak vi såg var helt sjuk. En far var där med sin 4 åriga son (ungefär),
och vet ni vad sonen fick göra? Han gymmade och drack proteindrink!!!
4 ÅR GAMMAL OCH FÅR DRICKA DRINKAR FÖR ATT BYGGA MUSKLER?
Då kan man ju undra vart världen är på väg egentligen?
Nu när jag redan är inne på ämnet så kan jag ju säga att jag inte glömmer när jag och Johan var vid havet i somras, en 6 åring satt där och rökte vattenpipa. Hur ska det bli när jag får barn då? Kommer ungarna börja använda string vid 4 års ålder, sminka sig vid 5 års ålder, göra en bröstförstoring vid 10 års ålder? Ja, hejdå säger jag i så fall, då spolas dom ner i toaletten.
Ja, det var vad jag hade att säga idag.
Nu är det rätt stressigt, ska slänga i mig mat och sen iväg på fotbollsträning & efter det innebandyträning. Vi var med i tidningen idag också "de bättre lagen kan få jobbigt mot oss"

vi har ju ett födelsedagsbarn idag också..
ETT STORT GRATTIS TILL ELIN, 17 ÅR ! :)





Pernilla

Kommentarer
Postat av: ElinPelin

TACKARTACKAR :d <3<3

2008-09-23 @ 17:42:25
URL: http://eelliinnn.blogg.se/
Postat av: Anonym

pernilla din innebandy nörd, nästa vecka ska vi ut och käka ;)

2008-09-23 @ 23:38:16
URL: http://mariamariia.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja det ska vi maria ;)

2008-09-24 @ 00:22:02
URL: http://pernillagustavfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0