fiestaaa!

jag har inte haft så mycket tid över att skriva, och egentligen har jag inte nu heller men jag skyndar mig ;)
IGÅR: skola till 4, sedan träffade jag en kompis som heter simon, vi tog en promenad och köpte ben&jerrys och satte oss i en liten park och pratade, trevligt. efter det gick jag hem till elin, där vi fick god mat & god efterrätt. jag tipsar er om efterrätten; chokladpaj med marängöverdrag, sjukt gott! kvällen slutade hos johan där det blev mys,

IDAG: åkte in till gävle tidigt imorse för att shoppa lite kläder och träffa min syster och äta lunch med henne. jag hittade en hel del kläder, och viktigast var att hitta något till kvällen (vilket jag även gjorde!) för ikväll ska vi förfesta och äta gott hemma hos anna och sedan bär det iväg mot lottagården som julia hyrt, senare kanske det även blir krogen ;)
så nu måste jag duscha och börja fixa! vi hörs babes

  igår: sanna & elin!

  igår: jag, sanna & elin!

.   outfiten för ikväll!


Pernilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg kjol, är det den från ginatricot?

2008-09-27 @ 16:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0