090425

Hola amigos! Fin dag idag. Älsklingen & jag har hunnit med mycket. Bla:
- solat (så nu är mitt ansikte fyllt av fräknar)
- krattat
- hoppat studsmatta
- ätit glass i stora lass
- gått en promenad i elljusspåret
- hälsat på johans mor på jobbet (vi tog med vår hund dit!)
- kollat på robinson
- rockat rockring
- känt oss osmarta (vi såg på "sveriges smartaste barn")
- ätit jordgubbar
- tatuerat varandra (med en bläckpenna)


Ja.. Det där med sista punkten; tatuerat varandra. Johan kom på en sjukt bra sak idag. Istället för att använda ringar när vi gifter oss så tänker vi istället tatuera in ringar. Dels för att det är annorlunda, och självklart, dels för att jag är så slarvig så det är säkrast att förlovningsringen sitter fast. Som mamma brukar säga "Pernilla, om din rumpa inte hade suttit fast så hade du tappat bort den" Men bra idé va? :)


Kommentarer
Postat av: johan

var ju inte seriös ;)

2009-04-25 @ 23:03:39
Postat av: Pernilla

men??? jo. varu ju visste. jag tyckte det var bra i alla fall :D och jag vill ha så ;)

2009-04-25 @ 23:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0