090801

Varje dag kommer 90-åriga, pigga, sköna Karin in på konsum i en rosa & lila joggingdress, det vita håret står rakt upp och käften går i 110 när hon tuggar hennes tuggummi. Imorse kom hon in och frågade efter bullar, jag gav henne det och gud så glad hon blev. Efter 2 timmar kommer hon tillbaka och frågar IGEN efter bullar, jag säger att hon nyss var in och köpte bullar men då svarar hon "VA? vad svamlar du om? jag har inte ens varit ut idag" då börjar man fundera om det var hon eller jag som hade rätt...

NU; chips & dipp + film + min pöjk.
Förresten! Idag tog jag farväl av mitt ljusa hår och färgade mörkt.


Kommentarer
Postat av: emma

aha vilken osis :)

tacktack (:

2009-08-01 @ 23:21:56
URL: http://kingdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0