090822

Hej! Har precis kommit hem efter en heldag på jobbet, jag är helt slut i huvudet! Nu har i alla fall skolan dragit igång igen och vi har redan fått mejl om att vi ska pröva studentmössor snart!!? :) Jag har redan börjat räkna ner dagarna!! Vi körde en kickoff med klassen i torsdagskväll så jag slänger upp någon bild därifrån. Idag skrev älsklingen & jag ut biljetten till Bulgarien, ska bli skönt att komma bort en vecka snart!! Nej hörrni, nu är det mat och sen ska jag iväg in till Johan för där är det släkt-fest! Ha en bra lördagskväll. Puss.

här kommer några bilder från klassfesten;





Kommentarer
Postat av: Julia

Jag börjar ju 08.35 med organisation & ledarskap, men du har väl inte det? Sen är det marknadsföring kl 10. Om du har Engelska C så börjar du 12.25. Jag har schemat hemma så ring om det är nått! :)

2009-08-23 @ 17:55:16
URL: http://julialindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0