Nai Harn

Hej igen! Nu ar vi framme pa hotellet i Nai Harn, har precis varit ute och sett lite av detta stalle, stranden osv. Det ar valdigt lite turister har och stranden var en riktig parla! Hotellet som vi bor pa ar verkligen jattefint och lyxigt, och man far sitta gratis vid internet sa det ar bra. Trots att det ar sa fint har sa betalar vi bara 2000 baht per natt (for bade mig & johan) vilket motsvarar ca 450 svenska kr, helt sjukt. Nar vi var ute och tittade lite i byn nyss sa tittade vi pa en solkram, men vi hade inte tillrackligt med pengar med oss sa hon som jobbade dar sa att vi fick ta den idag och komma tillbaka for att betala den imorgon, snacka om snall! Att hon vagar lita pa att vi gar dit och betalar, thailandarna ar sa himla snalla! Hon tittade pa mig och sag att jag behovde en kram, jag ar namligen rod som en gris (ja, jag har brant mig rejalt trots att jag anvant solskyddsfaktor 30 stup i kvarten) idag har det varit sa varmt att man knappt kunde vara i solen, till och med jag lade mig i skuggan en stund! Kopte aven kokosnot pa stranden idag, usch vad missnojda vi blev, det smakade ju inte ett dugg kokos, det var ingen smak alls.
Nu ar det snart dags att sova, vi har verkligen stallt om dygnet, vi somnar runt 21.00 p.m och vaknar runt 06.30 a.m! Om det gar pa dessa datorer sa laddar jag upp nagra bilder imorgon, det lovar jag! Godnatt ")

Forresten! Idag har jag tappat bort min mobil, jag vet inte alls vart den har tagit vagen, jag maste ha lagt ifran mig den pa nagot stalle.. Klantig som man ar. Sa ni vet att det inte ar nagon ide att ringa eller smsa, istallet far ni antingen hora av er till Johan eller facebook.

Kommentarer
Postat av: jennifer

åååååååhhhh.. jag vill också pernillaaaaaaaaa !!!!!

2009-12-16 @ 15:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0