090218 onsdag

Hej. Imorse var jag uppe med tuppen må ni tro. Jag, Amanda, Amanda & Johanna träffades på ett mysigt fik i stan för att äta frukostbuffé. Jättegott. Vi sitter just nu i datasalen och inte gör något vettigt för fem öre, jag hittade nyss en bok här i bokhyllan som heter "vara tillsammans", så jag har haft högläsning för flickorna! Jävligt roande faktiskt. Ni kanske vill ha ett smakprov? Ja, jag tänkte väl det. Här är en kille som har skickat in till boken för att få reda på sitt problem:
"Jag är en pojke på 15 år. Jag har just börjat komma in i puberteten och växer mycket. Nu har mina bröstvårtor börjat puta ut, och det ser ut som om det börjar växa ut bröst. Har jag fel hormoner i mig? Kan man göra något åt det? Jag är så generad för att andra skall märka det" Sorgligt må jag säga. Aja, nu har strax lektion så måste kila. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0