090223

Hej. Har haft en jättemysig dag idag. Vaknade upp vid halv 10, tog en promenad med Dylon (vår hund.) När jag kom hem så gjorde jag en stor frukost till älsklingen & mig. Sen åkte vi till Högbo och tog oss en härlig promenad runt sjön. Vi åkte hem, åt lite tacos och sen tog vi pulkan och gick till "kullarna" och åkte och lekte med Dylon i snön. Så kort och gott kan man säga att vi har varit ute och härjat hela dagen, så nu är jag helt slut! Tog en liten tupplur på eftermiddagen till och med. Ikväll blir det bara att ta det lugnt, kanske se på någon film. Ha det bra. Puss!

Kommentarer
Postat av: Jackeline Perez

Tack! :)

skönt med tupplur, jag sparade min så att jag sova tidigt ikväll. kram :)

2009-02-23 @ 19:02:18
URL: http://perezjackeline.blogg.se/
Postat av: - Hanna

Hahaha jag tyckte väl det lät lite för bra för o vara sant! :)

2009-02-24 @ 08:44:49
URL: http://haze84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0