Måndag

Hola amigos. Har ingenting vettigt att säga idag. Jag & pappa sitter här och knaprar skorpor med ost på. Gött. Jag var ledig från skolan idag och är ledig även på fredag, underbart. Välbehövligt framför allt. Sportlovet nästa vecka är efterlängtat. Ingenting speciellt planerat faktiskt, eller nu på fredag ska jag & mamma iväg på floating. För er som inte vet vad det är så lägger man sig i en flyttank i hudvarmt vatten med salt & magnesium. I och med att det är salt så flyter man alltså. Man upplever en känsla av tyngdlöshet då huden, vattnet & luften har samma temperatur. Vitsen med floating är att koppla av och bara njuta men man kan även få bot mot eventuella muskelvärker osv. Ska bli väldigt skönt. Vi ska alltså ta en heldag tillsammans med floating, shopping & mat. Hon ska nämligen åka till Afrika om 2 veckor och det är så orättvist. Jag vill också åka. Men i sommar flickor, då ska vi bannemej åka :) Ojdå, nu har jag skrivit en hel novell trots att jag skulle lägga mig. Sov gott allesammans. Puss.

Älskade du!! v

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0