Tisdag.

Idag har jag inte så skön träningsverk i kroppen må ni tro, bootcampen igårkväll tog död på mig. Det var längesen jag hade en sån jobbig träning, svetten sprutade men det var så jävla skönt efteråt. Flera gånger under träningen hör man Malin viska "kärringjävel" åt instruktören.. Eller alltså, inte åt henne men till mig, menat till henne. Ja, ni förstår säkert. Haha. Idag då? Hade ibg imorse och efter det åt jag tacos & pizza buffé med Johanna och Erika på american pizza place, gött. Efter det var det skola en liten stund. Nej hörrni nu ska jag lägga mig framför teven med täcke, vetevärmare och popcorn för att kolla på top model 11. Ha det gött. Puss.

Kommentarer
Postat av: malin

haha :D jamen vafan, man fick ju inte ens dricka vatten :O

2009-02-10 @ 20:25:43
Postat av: Cecilia

Tack så mkt Perniee :)

2009-02-10 @ 22:15:53
URL: http://ceciliaszerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0