Torsdag

Hej. Dagen började med att jag sov över, vaknade 15 minuter innan jag började. Det märkliga var att jag ändå hann i tid till lektionen, vet inte hur jag lyckades! Efter skolan gick jag & Johan till trafikskolan och pluggade lite teori, och sen gick vi en sväng på stan, kikade lite och tog en fika. Mamma kom och hämtade upp oss och jag övningskörde lite, gick faktiskt riktigt dåligt idag. Fick motorstopp och det har nog gjort så jag kommer vara sur resten av dagen. Så det är inte värt att räkna med att se mig glad idag, det är inte värt att räkna med att se min äckliga skrattgrop som även brukar kallas soptunnan eftersom man säkert skulle få plats att lägga ett helt tuggummi i den. Aja nu ska ni inte få höra mig sur längre. Mat nu. Träning sen. Puss.

Den här lila/rosa bilen vill jag ha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah pillis du kan inte va sur, de vet alla ;)

2009-02-12 @ 17:16:16
Postat av: mor

ja ni gott folk,håller med om att surhetsgraden är hög näst in till syra i stället!! jag tycker att det gick bra med körningen. har nog väldigt bra tålamod i alla fall......

2009-02-12 @ 17:52:08
Postat av: pillis

anonym; jag kan vara sur. eller kanske inte. men lite.



mamma; tycker du att det gick bra? vad smörar du för nu då? ;)

2009-02-12 @ 17:59:01
Postat av: lisa

NÄ? :D fan vad braa! jag börjar också jobba på måndag! fan vad bäst!

2009-02-12 @ 19:35:00
URL: http://leysa.blogg.se/
Postat av: ` iѕαвeℓℓα мαℓмвσяg - Frågestund!

ska vi prenumerera på varandras bloggar? :)

2009-02-12 @ 23:43:20
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0