<3

Har haft en otroligt mysig dag idag tillsammans med Johan. Vi sov till framåt 2, åt frukost och bion började redan kl 5. The curious case of Benjamin Button, den var grym och den är värd att se ska jag säga er. Ungefär 3 timmar lång film så visst fick man lite myror i brallan ibland. Efter filmen gick vi till viking och åt pizza och efter det solade vi på det nya stället här i Sandviken, så nu har alla tusentals fräknar kommit fram i ansiktet också! Nu har vi precis masserat varandra med vaniljolja och herre jävlar vad jag älskar massage. Aja, tack för en mysig dag! Och förresten mina vänner, idag har jag & Johan varit tillsammans i 2 år & 5 månader (med ett "uppehåll" på ungefär 3 månader!)

Detta fina kollage har Johan gjort! :)


CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0