En dag i Gävle

Hallå! Kom precis in från en långpromenad i kylan, och det var så skönt! Hela dagen har spenderats i Gävle. Jag & Johan åkte in tidigt och kollade på balkläder. Jag hittade ett tyg som jag ska köpa eftersom mamma ska sy en klänning till mig precis så som jag vill ha den. Färgen tänker jag nog inte avslöja faktiskt ;) Johan hyrde en smoking som han var skitsnygg i, med en matchande fluga i den färgen som jag ska ha på klänningen! Så nu är kläderna klara, nu är det bara limousinen som ska bokas. Efter vi fixat klart det där så var Johan tvungen att åka hem, han hade träning. Så då kom min kära syster ner på stan, vi åt foccacia & drack varm choklad på javas, sedan shoppade vi lite. Jag fick med mig;
x sjukt snygga, ljusa, slitna jeans från bikbok
x lila tröja från cubus
x grå tröja från cubus
x svarta jeansshorts från cubus
x blåglittrig ögonskugga från h&m

Nu ska jag hoppa in i duschen, plugga lite och sen åka iväg till älsklingsjohan.
Ha det bra, puss!

why georgia

Kommentarer
Postat av: anna :)

ni kommer va så gullliga på balen :D

2009-01-28 @ 20:52:17
Postat av: Emilia

låter som en härlig dag :) vad sött av din mor att sy klänning och allt!

2009-01-31 @ 17:58:18
URL: http://annaemiliadiveby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0