090714

har nyss kommit hem från en fiskekväll med shayan, det var trevligt även fast det inte gick sådär jättebra för oss! det började med att shayans spö var sönder så vi var tvungna att veva ut hela linan och sen veva på den igen, det behövdes tejp, så smart som man är så kom jag på att vi kunde använda koda (kåda?) från träden och visst funkade det utmärkt! ingen av oss fick fisk så tålamodet började ta slut men till slut började det nappa för mig och jag fick upp en liten mört! haha. aja nu ska jag bege mig, ska upp och jobba imornbitti. puss & god natt.

Kommentarer
Postat av: maria

kan inte då tror jag och hannah är på gothia och rebecka har sina usaföräldrar här...så nån kväll nästa vecka då alla är hemma? =)=)du ska väl inte åka nånstans då?

2009-07-15 @ 01:08:19
URL: http://mariamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0