pure love

Skrivet av min älskade johan;
Den 9 mars 1991 blev jorden en ängel rikare. Det var då Pernilla Gustavfsson föddes. Redan i början kunde man se att den här tjejen var speciell. Hennes skratt smittade av sig till andra. Hennes charm kunde man se från flera mils avstånd. Hon var snäll mot allt och alla. Hennes utseende var precis som en ängel ska se ut. Fint hår blandat med ett fint ansikte. Och man får inte glömma den där söta skrattgropen på vänster sida. 

Sommaren 2006 var första gången jag fick äran att träffa denna ängel. Från första sekunden jag såg denna vackra varelse var jag fast. Vi lärde känna varandra och jag blev den lyckligaste killen på jorden när hon tog in mig i hennes hjärta..


Kommentarer
Postat av: Marre

Åh så sött! <3

2009-07-27 @ 17:22:33
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0