090705

Godkväll. Har nyss kommit hem efter en trevlig kväll med lite gamla godingar. Vi åkte först ut till Alexander som bor ute i skogen där vi hade tänkt att vi skulle ha picknick, men istället kom vi på att vi skulle åka in till gävle för att ha picknick så vi åkte dit istället. Vi satt en stund vid vattnet och åt melon, godis, vindruvor & nötter. Det blev kallt så vi gick in till stan och satte oss på ett café istället. Efter ett tag åkte vi till Fia i Sandviken och satte oss där en stund. Vi åkte runt litegrann i Sandviken, dom tyckte att det var så roligt att se mig köra. Och dom var inte ett dugg rädda, eller? Efter det skjutsade jag hem dom och nu sitter jag här ensam i mitt rum med en vetevärmare på fötterna och lite fin musik. Saknar min Johan. Bjuder på någon bild innan jag ska sova. Puss. 


fia, rosanna & jag.


alexanders outfit var värd att fotograferas.
skjorta; carlings
tröja & byxor; mq
skor; h&m


fint va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0