SOMMARLOV

UNDERBART! Jag blev helt chockad för jag fick gå fram och hämta stipendium på 500 kr i kyrkan! Tack för det! Betygen är jag väldigt nöjd med, 11 mvg och 5 vg! Min fickparkering som jag gjorde idag fick väl kanske inte så bra betyg, eller vad säger ni som fick uppleva den? Hahah...  Nej nu ser jag verkligen fram emot kvällen då vi först ska hem till Julia för att förfesta och sen vidare till Cilla. Kommer nog bli sjukt kul!!

När vi var i klassrummet före kyrkan så fick alla ett papper där vi skulle fylla i "klassens....." som sedan sammanställdes. Såhär blev resultatet, haha:
Klassens pimp: Tobias Wanke
Klassens mamma: Julia Parkin
Klassens pappa: Gustaf Wikström
Klassens prins: Anders Nygren
Klassens stilikon: Pernilla Gustavfsson
Klassens prinsessa: Filip Johannesson
Klassens blondin: Julia Lindberg
Klassens bad-boy: Erik Rosengren
klassens bad-girl: Michelle Löfblad
Klassens omtänksamma: Julia Parkin
Klassens clown: Simon Kingdahl
Klassens Einstein: Rasmus Åsenlund
Klassens biff: Sebastian Rehn







Kommentarer
Postat av: elin

grattia till stipendiet:)

2009-06-11 @ 14:49:23
Postat av: Julia

Tack du med som alltid! :)

2009-06-12 @ 12:02:00
URL: http://julialindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0