090301

Idag åker mamma till andra sidan jordklotet och ska vara där 2 veckor, så nu kommer man väl få leva på lite mindre god mat ett tag. Inte för att vara taskig men pappas mat är inte skitgod, tänk er korvar med olika kryddor. Haha. Äh jag ska väl inte klaga. Ha en trevlig resa mamma! :)  Annars då.. Lovets sista dag. Måste plugga. Har även distriktslagsträning inför SM. Tog med min hund till Johan igårkväll, hans släkt var där så dom fick träffa honom. Omtyckt? OM han blev, alla älskar honom! Nu ska jag göra något vettigt. Ha en bra dag! Ciao.


Nerina Pallot - Mr. King

Kommentarer
Postat av: Cristin

Riktigt fin blogg du har! :)

Ska vi prenumerera på varandra på bloglovin? Om du vill det kan du lämna en kommentar hos mig och säga att du lagt till mig så lägger jag till dig direkt när jag ser kommentaren.

Ha det super!

2009-03-01 @ 21:31:26
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0