090305

Jag blir tokig av alla dessa tips från media att att gå ner i vikt och alla dessa dieter då man svälter sig själv. Det är ju bara irriterande! Själv så tycker att vikten inte har någon betydelse överhuvudtaget, huvudsaken är den att man mår bra och själv är nöjd över sin kropp. Man kan ha riktigt snygg kropp hur mycket man än väger, det spelar ingen roll om man väger 50 eller 80 kg! Man ska alltså inte låta sig luras av sin vikt. Sen tycker jag att man fullständigt ska skita i vad andra tycker, det är du själv som ska må bra och vara nöjd över dig själv. Aja, det var väl det jag ville få sagt idag! Nu ska jag iväg och jobba, earn some money! Så ha en bra dag allesammans! Ciao.

4 days left to my 18´s birthday.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0