090307

Hej! Nu har vi fikat en massa godsaker och jag har fått lite presenter. Jag fick precis vad jag önskade mig: en systemkamera! Tack så mycket! :) Nu lovar jag att jag kommer knäppa bilder jätteofta och lägga ut här, för visst är det roligare med lite bilder i en blogg? Det tycker i alla fall jag. Fick dessutom champagne, några lotter (vann faktiskt 50 kr!) blommor och så. Får present av älsklingen ikväll :) Då ska vi dessutom laga middag + efterrätt tillsammans. När vi brukar laga mat blir det oftast pasta carbonara, men idag bryter vi den trenden och ska prova att göra currykyckling! Good luck to us. Nu ska jag upp på affären för att köpa lite ingredienser, men först lägger jag ut några bilder som är knäppta med nya kameran! Puss.

 
Min snygga kjol


Syster & jag


Syster & hennes kille Mats


Sötisen


Champagne

Kommentarer
Postat av: daria

BÖNAN! vad snygg du är då din bruuuna jävel!:) haha

2009-03-08 @ 17:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0