090308

Hej! Har spelat innebandymatch idag och den gick käpprätt åt helvete! Efter matchen åkte vi några flickor till IKEA för att äta lite kotlettrad & glass. Resten av dagen har jag faktiskt bara tagit det lugnt, pluggat lite.. Kvällen kommer väl se likadan ut, har 2 stora prov i veckan som jag måste ha högsta betyg på! Förresten så är det säsongspremiär för sanningens ögonblick ikväll 21.00, det är ju så bra!! Får inte missa det. Ha det bra. Puss.

18 ÅR IMORGON! Också går man i skolan från 8 till 5... KUL..


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är riktigt söt tjejen:)

2009-03-08 @ 19:35:07
Postat av: alexia

åh tack pernilla, jag hade jätte gärna kommit men jag åker till kanarieörna på fredag =) hoppas att du får en kanon dag :DDDD

2009-03-08 @ 20:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0