Congratulations

Hej alla söta! Idag är det 9 maj och min älskade mammas födelsedag!! GRATTIS. Var uppe tidigt imorse, följde med mamma upp till elljusspåret och promenerade 5 km före frukost! Idag måste jag ta tag i lite läxor tråkigt nog.. Men kvällen bjuder på antingen festligheter i Sandviken eller mys med älsklingen i hans stuga!
Jag måste bara berätta min sjuka dröm som jag hade inatt.. Jag drömde att Johans fotbollstränare försökte våldta mig bara för att Johan har slutat med fotboll!! ;o Hahah.. Sen drömde jag att jag dödade en björn. Jag har nog skrikit bra mycket inatt, haha. Aja, it´s time to go! Ska baka tårta! Ha det fint! Puss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha men va äre för dröm då?:D

2009-05-09 @ 12:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0