Hemma från Bulgarien!

Hej hörrni, det var inte igår! Nu är älsklingen & jag hemma efter en vecka i Bulgarien. Vi har haft det jättebra men vädret har inte varit kanonbra inte, vi fick sammanlagt 2 hela fina dagar men vi hade det så bra ändå. Vi bodde i en by som heter Sinemoretz, två timmar från Burgas flygplats. Vi hade all inclusive och gud vad skönt det var, vi fick hur mycket mat, glass, snacks och drinkar som vi ville, jag undrar hur många kilo man gått upp den här veckan, vågar inte ställa mig på vågen, haha! Vi skulle egentligen ha åkt hem inatt klockan 12 men det blev problem med tankningen av flygplanet så fritidsresor var tvugna att fixa oss 250 svenskar till 2 olika hotell. Halv 6 imorse var vi i Pomorie på ett femstjärnigt hotell där vi sov någon timme och sen bar det iväg till flygplatsen igen. Antar att de flesta har sett i aftonbladet "svenskar strandsatta i bulgarien" hahah? Aja, det var en liten sammanfattning, vi har knäppt runt 400 bilder så jag lägger upp bilder i olika delar men jag orkar inte just nu. Hörs sen, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0