Sondag i Thai

Hej pa er. Vi blev kvar har i Kamala for vi trivs bra, det finns ingenting att klaga pa. Vi har nu bokat en tripp till Similan island imorgon for att snorkla, det ar ett av varldens basta snorklingstallen sags det, sa det kommer bli riktigt spannande! Jag har gatt till en skraddare har i Kamala och bestallt en studentklanning, kul med nagot eget. Nu lagger jag in nagra bilder fran de senaste dagarna, vi hors! Puss

Forresten! Jag maste beratta en rolig sak som hande pa nyar. Det var nagra som kom fram och fragade vart vi var ifran, vi sa Sverige och fragade vart de var ifran:
Kille: from Kohlea
Johan: What? Kohlea, what is that?
Kille: Kohlea, dont you know?
Jag: What, Kohlea? We have never heard it before..
Kille som hor oss prata skriker: Hey, they are from KoRea!!
.. Och da kom vi pa att de inte kan saga R, haha.

Det var lika nar vi kom fram till ett hotell, da sa taxichaufforen till oss: go and look at your loom! haha, det ar sa javla roligt och man skrattar varje gang! de ar sa sota.


Nyarsafton


Nyar i Patong


Patong


Haha, bra att det fanns en enda massage utan sex i Patong i alla fall!






Farjan-hakans bar!


Baby


Sahar bra kvalite ar det pa sakerna har i thailand, haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

FÖR DET GÖR DUUUU :) saknar dig ju! PUSS på dig :)

2010-01-03 @ 22:35:19
URL: http://sophiahokdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0