FLYTTAR TILL AUSTRALIEN!!!

JAG ÄR SÅ HIMLA ÖVERLYCKLIG!!! Känslan är obeskrivlig. Jag har ju som sagt sökt au pair, och nu de senare dagarna har jag haft mejlkontakt med en tjej vid namn Susie som bor i Haberfield, Sydney. För någon timme sedan ringde hon och vi pratade och skrattade. Hon var väldigt enkel att prata med och det verkar verkligen som om de är the perfect family! I slutet av samtalet säger hon "du... vi väljer dig!!" GISSA OM JAG BLEV GLAD :) Jag är säker på att jag kommer att trivas där! Jag flyttar i slutet av denna månad och bor där till i mitten av december, UNDERBART!!

Här är min familj! Susie, Tim och lilla söta Jay! :)


Kommentarer
Postat av: maria mikaelian

men shittt vad kul!:) hoppas du får det kanon=)

2010-07-02 @ 09:58:28
Postat av: mamsen

DIN FAMILJ?????? Mamsen och Dyllon då???? Du menar väl din PLASTFAMILJ under 5 månader.KRAAAAM

2010-07-05 @ 22:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0