Jag hatar att vara sjuk.

Jag ska aldrig mer önska att jag vill bli sjuk, jag tänkte häromdagen "men vad gött det skulle vara att bara ligga hemma, äta glass och bli uppvaktad med frukost på säng osv." men NEJ, det är en PLÅGA! Jag vaknade upp imorse med allt som kan tänkas; feber, yrsel, huvudvärk, hjärtvärk, illamående, halsont, ALLT på en och samma gång. Igår var jag pigg som en lärka, hur kan allt komma så fort över en natt? Dessutom har mamma blivit sjuk över natten så vi ligger här hemma och spyr ikapp typ. Det är så himla tråkigt och jag är är så rastlös så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag har inte varit riktigt sjuk på hur länge som helst, jättebra tajming att allt kommer på sportlovet. Nej, nu ska jag kura ner mig under täcket igen med hunden min som ligger och tycker synd om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0