My future?

Det här är så läckert. Jag har ju verkligen ångest över vad jag vill jobba med i framtiden, jag skrev till en kvinna som lägger tarot. Jag skrev några yrken som jag funderat en del på, och hon svarade såhär;

Jag kollade på dig i korten och frågade först om dina talanger, så talar korten att din fördel är att du kan inblanda dig till krävande uppgifter i missförhållanden. Du kan ta dina egna beslut, kan ta din egen väg och använda din smarthet mitt i problemer och i sakerna som är outvecklade. Där kan du göra gott resultat och få dig att känna förnöjdsamhet i livet. Din psykiska styrka kan du utnyttja väl i din framtidsyrke.

Sedan kollade jag särskild i följande yrken , dina chanser och din personliga utvecklingsmöjligheter i dem.

Psykolog: Du kan genom dina idéer och dina kunskaper mycket duktigt förbättra för de andra. Du är trygg i dig själv, kan skapa harmoni kring dig, du har kapacitet där. Du kan lösa problem, genom information har du lätt att avslöja en lösning hur man ska handla med problemet. Om du skulle välja det här yrket så har du lätt att få jobb där, för att du uppfattas som förståndig och mänsklig. Som psykolog skulle du må bra, känna lycka för att du får påverka människor  i olika områden i deras liv.

Mäklare: Det är fint att jobba i närheten med människor, deras hus och hem. Att få ett jobb som mäklare kräver också tur. Du måste först visa framgång i området och växa för att få möjligheterna, visa en starkt social kompetens. Du får möta nya saker, praktiskt handlande och samspel med människor. Korten talar om svåra förbindelser inom företagen, detta är ett drömjobb som många vill ha, nästan ouppnåerligt.

Åklagare: Visas osäkerhet, oro om man går på fel väg, du skulle bli för mycket ansluten med negativa saker, rädslor och misslyckanden, säger korten och får dig att må bara dåligt.

Polis:
Ger dig först ett hoppets kort som talar om inspiration, det funkar bra för dig! Dina tankar och idéer kan strömma fritt. Du kommer att må bra som polis för att du hittar ett stort tjänstevillighet i yrket, du kan allvarligt ta ställning till sakerna, lösa upp dolda problem. Korten visar också bestämdhet ifrån din sida. Antingen i karaktären eller att du redan realistiskt räknar på det här yrket?! Polisyrket kommer att ge dig styrka och auktoritet. Det passar dig för att du har själslig kontroll över känslorna och håller fast dina principer. Du är uthållig att klara av utmaningar som det ger. Jobb då? Du har inget att oroa dig. En kejsarinna kommer fram, du kommer att tas väl emot som en kvinnlig polis.

Frisör: Brist på talang där som stöter dig bort från den yrket. Du kommer helt tydligt att inte trivas med det heller. 

Fotograf: Visar både förluster och stress att komma till en position som skapar jobb. Varför inte, men blir bara ett yrke med förnedring, (vet inte vad som menas)  rastlöshet och oroligheter, inget att göra, med andra ord.

Dietist: Inre tvivel, dåligt val, klen inriktning.

Dessa yrken, främst polis och psykolog gav mycket positiva influenser och rättvända kort. Allt annat verkar ostabilt för dig. Vad du än väljer så önskar jag dig lycka till i detta viktiga val i livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0