090326

Hej! Kom hem från Gävle för en stund sedan, var först på Vasaskolan där det var lite föreläsningar om latin, riktigt tråkigt må jag säga att det var. När det äntligen var slut så träffade jag min syster på stan för fika & shopping. Det blev inte så värst mycket shopping eftersom jag har beställt en ny mobil & köpt ett nytt busskort. Men vet ni vad jag gjorde? BESTÄLLDE TATUERINGSTID! Sjukt bra. 15 april är bokat. Vad jag tänker göra är faktiskt lite hemligt, ni får se sen när det är gjort ;) Nu hörrni, nu ska jag ut på en långpromenad och sen ut och övningsköra lite. Ha det fint! Puss.

Lady gaga - boys boys boys

Kommentarer
Postat av: Dylon

Woff woff! en bild på mig va? >:0]

2009-03-26 @ 19:02:21
Postat av: Pernilla

haha nej johan, jag tänker inte ha en bild på dylon ;)

2009-03-26 @ 19:47:54
URL: http://pernillagustavfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0