He he he

Mitt i allt stressande och jobbade måste man roa sig med några vitsar..

- Varför trillar de där ungarna omkull hela tiden?
- De är trillingar

En engelsk dam sitter på tåget i Skåne. Mittemot henne sitter en skånsk familj.
Den engelska damen tittar på den lilla pojken och säger:
- What a handsome face...
Då säger mamman på bred skånska:
- Naej. Det vaaur noug min man som face...

- Nå lille Björn, vad ritar du för något?
- Jag ritar en häst som äter gräs
- Jaså, jag ser inget gräs
- Nej, det har hästen ätit upp
- Jag ser ingen häst heller
- Han tyckte inte att det var någon vits med att stanna när allt gräset tagit slut

- Varför badar du i den här porlande bäcken?
- Som elektriker älskar jag watten med ström i!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaa pernilla det är synd om dig, vilken förjävligt dålig humor ;) men du är söt<!!

2010-07-07 @ 22:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0