Tack för allt <3

Tack, Johan

Jag vill tacka dig för de 4 år vi har spenderat tillsammans. Vi har så många fina minnen med bland annat 4 härliga utlandsresor. Vi har alltid haft roligt och har alltid funnits där för varandra. Men ibland håller inte ett förhållande hur mycket man än vill det, tyvärr är inte känslorna för dig tillräckligt starka och det är ingenting som jag själv kan styra över. Att vårt förhållande nu är slut betyder inte att tiden med dig är slut, jag vet att vi fortfarande kommer vara bästa vänner och alltid finnas där för varandra. Vi kommer fortfarande ha lika roligt tillsammans, det vet jag. Men det är dags för oss att gå vidare nu och jag vet att hur det än blir, så kommer det bli bra <3







Kommentarer
Postat av: Johan

du kommer alltid finnas i mitt hjärta! tack för allt <3

2010-06-20 @ 22:36:04
Postat av: Anonym

åh vad fint...

2010-06-20 @ 23:02:30
Postat av: Anonym

Ni som var ett så perfekt par.

2010-06-20 @ 23:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0