Dagen före min dag

Inget speciellt egentligen, men imorgon fyller jag år. 19. En värdelös ålder. Men det är ändå alltid roligt att fylla år, tjejerna kommer hit för middag och det blir trevligt :) En frukost på sängen sitter ju aldrig helt fel heller. Jag vill ha slätvälling, som jag fått på alla andra 18 födelsedagar! Det slinker ner fint i kistan det ;)

Idag då? Det har varit en underbar dag idag. Solen har skinit och folk har har varit så glada! Jag LOVAR att det är solen som gör alla så glada. Älsklingen & jag tog en långpromenad med min hund runtom i Sandviken, vi gick även till hundcaféet på stan och gav honom en bakelse av kycklinglever, dock gillade han den inte. Han är ju van med fläskfilé, lammfilé och rostbiff den bortskämda jäveln.

Nej, nu är det dags att ta tag i livet. Jag har ett engelska tal på 15-20 minuter på fredag, det måste skrivas klart och tränas på.


Kommentarer
Postat av: christina gustavsson

Massor av kramar från mamma på din födelsdag.

2010-03-09 @ 09:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0