23.23

Det är helt unbeliveable men jag börjar klockan 12 imorgon. TOLV!? Det är den längsta sovmorgon jag haft på flera månader. Wonderful! Eller egentligen... så börjar jag tidigt. Vi har prov, men det är ingen idé att ens gå dit. Naturkunskap är bara så svårt och överskattat. Onödigt vetande framför allt.

Snart är det helg igen och på lördag ska jag gå modevisning. Den äger rum i Gävle, gasklockorna. Tid då den börjar har jag inte riktigt koll på. Men jag återkommer med det. Annars har jag hört att det finns lappar ute i affärerna vilken tid det är så ni kanske redan har koll på det. I hope you be there?
Bild: jag modevisning december 07


Kommentarer
Postat av: Elin

mina skor kommer att döda dig älskade!!! synd att jag inte kunde komma. pusss

2008-12-05 @ 22:58:42
URL: http://eelliinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0