efterlängtade helg.

nu har jag precis kommit hem från skolan vilket betyder helg,
och det firar jag med en varm kopp choklad med grädde :)
jag har fått komplimanger i skolan hela dagen för mitt hår,
men vad tror ni filip säger när han ser mig?
- har du klippt & färgat håret?
- ja
- har du gjort det själv?

.. det var inte oväntat att det skulle komma från hans käft heller? jo.
tur för honom att han inte menade det, haha.

ikväll?

olle & jag ska på bio, high shcool musical 3. har hört att den är bra,
jag älskar både första och andra filmen,
så den tredje ska väl inte göra mig besviken heller antar jag :)
ha en mysig kväll gott folk :)

Pernilla


Kommentarer
Postat av: Elin

pusspusspusspuss på dig min gofis i snyggfrillan!!!!

2008-11-07 @ 21:41:13
URL: http://eelliinnn.blogg.se/
Postat av: Tania

olle? är du inte tsm med Johan?

2008-11-08 @ 22:23:10
Postat av: Pernilla

nej jag är inte tillsammans med johan!! det tog slut för längesen!

2008-11-09 @ 10:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0