extreme makeover!

nu är jag så trött på mig själv så imorgon ska jag förändras.
jag ska följa med antonia till hennes skola i falun (hon går frisör)
och där ska hon klippa mig och färga mitt hår.
jag är ganska kräsen och blir nästan alltid missnöjd när jag varit
hos frisören, så känn absolut ingen press antonia ;) haha.
jag funderar på att klippa page för det är ju så himla snyggt,
men ska man verkligen våga? det tar ju ett tag innan det växer ut igen.
håret ska jag färga till någon snygg färg. jag tror jag vill ha brunrött.
jag får helt enkelt gå på magkänslan imorgon och se vad det blir ;)

Kommentarer
Postat av: antonia

haha " ingen press där inte" ;D

2008-11-05 @ 20:48:04
URL: http://aantoniagr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0