Torsdag

Hej! Förlåt för dålig uppdatering, anledningen är att jag haft fullt upp med annat. Livet rullar i alla fulla fall på som vanligt och jag mår prima, förutom att jag börjar bli ganska så förkyld. Typiskt såhär i vintertider. Såg på en bra & spännande film idag som heter Rouge. Den handlar om ett gäng som är ute på en liten "sightseeing" på vattnet, då de får problem med krokodiler. Den ena efter den andra blir sliten i stycken och vad frustrerad man blev ibland när människorna var så sjukt osmarta och osmidiga. Man sitter där och tänker på hur mycket bättre man skulle kunna göra i de situationer dom hamnar i. Så säger jag nu, men om det väl skulle komma till kritan att jag var i deras situationer, så skulle det nog va annat!? 
Mitt i filmen utbrister pappa: "Jävlar, vad bra den här filmen är" haha. Great :)
Nåja, imorgon är det fredag igen och då blir det en fika på stan efter skolan med Elin. Mot kvällningen kommer nog Antonia & Rosanna hit och ser på film och myser!


Det blir en sommarbild idag. Sommaren 07 är detta taget.
Kanske inte världens bästa kvalitet men det duger!


Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0